HEAL-4-ALL – EUROPSKO PARTNERSTVO ZA INOVATIVNO OBRAZOVANJE U ZDRAVSTVU I EGZISTENCIJALNU DOBROBIT
DOI:
https://doi.org/10.48188/hczz.5.1.9Ključne riječi:
EGZISTENCIJALNA DOBROBIT, INTERDISCIPLINARNO OBRAZOVANJE U ZDRAVSTVU, STARENJE POPULACIJE, ERASMUS , HEAL4ALLSažetak
Projekt Higher Education Alliance for Innovative Healthcare (HEAL-4-ALL; hrv. Savez visokoobrazovnih ustanova za inovativno zdravstvo i obrazovanje) međunarodna je inicijativa koja okuplja šest partnerskih institucija iz Hrvatske, Norveške, Belgije i Finske, s ciljem unaprjeđenja visokog obrazovanja u području zdravstva. Provodi se u okviru programa Erasmus+ (KA220- HED), a traje od listopada 2024. do listopada 2026. Glavni cilj projekta je razvoj inovativnog kurikula i obrazovnih alata koji u edukaciju studenata zdravstvenih studija integriraju pojam egzistencijalne dobrobiti (existential wellbeing) te osnažuju digitalne kompetencije potrebne za suvremene obrazovne procese. Projekt se temelji na suradnji europskih sveučilišta koja zajednički razvijaju interdisciplinarni program, utemeljen na povezivanju zdravstvenih i društveno-humanističkih znanosti. Poseban se naglasak stavlja na egzistencijalne dimenzije zdravlja, promicanje društvene odgovornosti te jačanje suradnje s nevladinim organizacijama i malim i srednjim poduzećima. Kroz primjenu inovativnih obrazovnih praksi želi se potaknuti veća povezanost između akademske zajednice, stručnjaka iz područja zdravstva te pružatelja zdravstvenih i socijalnih usluga. U središtu interesa projekta nalazi se podrška starijim osobama, budući da skrb za stariju populaciju predstavlja jedan od najvećih izazova u suvremenoj Europi. Projekt HEAL-4-ALL donosi razvoj novih obrazovnih modela koji naglašavaju empatiju, intersektorsku suradnju i etički pristup zdravlju, s ciljem izgradnje održivijeg, uključivog i humanijeg zdravstvenog sustava u Europi.
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Licenca
Autorska prava (c) 2025 Hrvatski časopis zdravstvenih znanosti

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.